reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Salát

Martin Salát

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Život sa skladá z dvoch dátumov oddelených pomlčkou, snažme sa teda čo najviac vyťažiť z tej pomlčky. Aj tak dôjdete raz k záveru, že viem, že nič neviem, jediné však čo viem je že som vraj klasik s neobyčajnými myšlienkami, kontroverzným presvedčením a triezvymi úvahami, v ktorých nachádzam pravdu a z nej plynúcu pokoru, ktorá ma nie raz, nie dvakrát a často ešte bude zrážať k zemi, aby som tak opäť vstal a šiel za pravdou...a samozrejme prakticky ju aj dennodenne žil. Mojimi nástrojmi budú ostrovtip, satira, nepriame metafory a pri tom sa snažím nechodiť okolo horúcej kaše. V spoločnosti viem ľudí rozosmiať niekedy až do tej miery, že som len na srandu a manželka ma niekedy počastuje oslovením "bezprízorný flegmatik". Nech si každý myslí čo chce, ja len chcem aby hovorili čo si aj naozaj myslia a to je utópia. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Súkromné

reklama
SkryťZatvoriť reklamu